Pages

Skin care - Advanced Whitening Fluid



Advanced Whitening Fluid
Harga: RM100 » sebotol / 30ml

Kompleks E861 – Pencerahan intensif dan tindakan penyeri
Tekstur krim halus diserap pantas dan jauh kebawah kulit melalui teknologi Complex E861, sejenis rumusan protein amino yang telah sekian lama digunakan oleh pakar bedah kosmetik untuk pengurusan parut pada pesakit mereka. Ianya meningkatkan kesan pemutihan di peringkat molekul, menembusi ke dalam kulit untuk memerangi pigmentasi dan tompok-tompok hitam. Tindakan liposom menembusi bawah kulit dan menyampaikan bahan pencerah dengan selamat, berkesan dan cepat – jauh ke dalam kulit di mana ianya diperlukan, bertindak dalam jangka masa yang panjang. Ia mencerahkan kulit, menghapuskan bintik gelap dan menyakatakan warna kulit, memberikan anda dengan kulit yang cerah bercahaya dan berseri.

MelanoBloc – memerangi pengeluaran melanin
Satu revolusi pemutihan intensif yang berkesan dalam menyekat pembentukan melanin dari akarnya dan bertindak sebagai anti-oksidan untuk menentang kerosakan radikal bebas, membantu untuk mengurangkan kerosakan foto yang menghasilkan tompok-tompok hitam dan mencegah pembentukannya, meningkatkan daya tahan, kecerahan dan memperbaiki tekstur kulit, memberikan kulit sekata, bersinar, bercahaya dan lebih muda.

MoistureLoc – Penghidratan Intensif
Diperkaya dengan emolien yang menenangkan untuk mengantikan kehilangan lembapan, menjadikan kulit lebih lembab, lembut dan halus.

Luminance Particles – Memberikan cahaya gemilang kulit anda
Bertindak sebagai lapisan kulit kedua yang dibaut daripada partikel pembalikan cahaya yang halus, menguasai dan memantulkan semula cahaya, yang sekali gus mewujudkan cahaya seri kulit ibarat ianya memancar dari dalam. Kecerahan dan seri kulit yang pantas, mencegah kelesuan & menjadikan kulit lebih cerah bersinar, sepanjang hari.

Manfaat:
Lembut dan selamat
Tidak menyumbat liang roma
Tiada Hydroquinone, steroids and mercury
Sesuai untuk semua jenis kulit, walaupun sensetif

Cara Guna:
Langkah 1: Facial Cleanser
Langkah 2: Toner
Langkah 3: HD Whitening Fluid
Langkah 4: pelembab / sunscreen / asas bedak / makeup
Tip:Gunakan pada waktu siang dan malam

untuk order ,sebarang pertanyaan dan kemusykilan, 
do whatsapp or sms me (sms only. no call) 
019 9860 897
boleh juga isi form order yg disertakan di bahagian bawah blog ni keh!

see u next update darlings! 
xoxo